12 Aralık 2009 Cumartesi

Kalbimin kıyısında sevdim
Gözümün kenarında
Gönlümün mavisinde sevdim…
Cevapsız mektuplarda
Sahipsiz telefonlarda özledim...

Bir mahkûmun yorgun ve taşlaşmış ellerinde nihayetlenen duvar çentiklerinde umudu
Her çıkmaz sokakta adını aradım…
Sessiz gecelerde sesini
Çok uzaklardayken de sensizliğin sızısını duydum…
Yorgun ömrümde taze aşkını
Sonbaharda baharı yaşadım…
Kör gözlerimde aydınlığı yakaladım
Lâl olmuş dilimle ismini haykırdım…
Temennisi bile kaybolmuş ayrılıklarda sustum
Vuslatı yakalamış sevdalarda coştum…

Kalbimin kıyısında sevdim ben
İçimin titrediği yerinde
Ruhumun teslim olduğu o kıyıda sevdim
Çünkü
Kıyı umuttur
Beklenendir
Vedalardan uzaktır…
Gözümün kenarında sevdim ben
Çünkü
Kenar kıymetlidir
Kıtırdır
Cana candan yakındır…
Ben seni
Külliyen
Körkütük
Günahsız kalan tek yanımda
Gönlümün mavisinde sevdim…

sevmek… karşı kıyıya aldırmaksızın… sadece sevmek…

e.
2009 kış

Hiç yorum yok: