11 Mayıs 2010 Salı

Senli bir gecedeyim yine
Seninle başlayıp seninle sonlanan gecedeyim
Nasıl başlıyorum
Bilmiyorum…
Nereden geliyor ve giriyorsun gönlüme
Bilmiyorum…
Geldiğinde teninin kokusunu da getiriyorsun
Ta uzaklardan
Doluyor gecem kokunla
Doyamıyorum koklamaya seni
Oysa daha tenini bile tanımıyorum
Omuzlarından dökülen saçları düzeltmedim
Boynuna bir öpücük bile kondurmadım
Almadım teninin tadını
Ben daha gözlerinin rengini bile bilmiyorum
Nasıl baktıklarını…
Beni davet edip etmeyeceklerini bile bilmiyorum
Yıllarca mıhlanıp kalacaklar mı gözlerime?..
Bilmiyorum…
Sadece bir gün hayal ediyorum senli gecelerde
Bu kez senli bir gün ama
Seni senden kaçırmak istediğim bir gün...
İşte o gün
Bakacağım gözlerinin ta içine
Beni sana anlatacağım
Seni gözlerinde tanıyacağım
Koklayacağım uzun uzadıya
Ellerini tutacağım oturduğumuz yerde
Yanağına dokunacağım
Seveceğim incitmeden
Dudaklarına bakacağım
Öpmek isteyeceğim hasretle
Onu da gözlerin söyleyecek bana
Dudaklarının sesi olacak gözlerin o anda…
Bizim olacak o gün
Herkesten uzak
Bize yakın…
Senli bir gecedeyim yine
Bahar hayallerle
Seni düşlüyorum…

gece usta… gece yaren… gece ne vefalı sevgili… gece…

e.
2010 bahar

Hiç yorum yok: