19 Mayıs 2010 Çarşamba

Teybim açık
Gavur şarkıları çalıyor
Yalnızlıktan geceye saplandım yine
Boğazıma kadar battım…
Oysa gün güzeldi
Güzel başlamıştı
Bahçede ispinoz ötüyordu
Kediler cilve yapıyorlardı yeni güne
Hava zaten baharın kokusuna alışmıştı epeydir…
Gerindim yatağımda, yarı miskin yarı keyifli
Aynada baktığım suratım gülümsedi bana
Bulutların da dağıldığını gördüm aynada
İşte- dedim
Başlıyor hayat yeniden
Yeniden akıyor bana hayat…

Gün yorgundu
Gün mutluydu
Akşam umutlu…
Peki ya gece?..
Korkular geldi yanı başıma tekrar
Günün yorgunluğu bindi sırtıma
Günün mutluluğu uçtu gitti
Akşamın umudu kalmadı
Derin bir keder sahne aldı…
Korkak bekleyişler
Sevdalıdan uzak saatler
Özlemin bir deve dönüşmesi aniden
ve
Bir köşeye kıvrılmak
ve
Üşümek
Çok üşümek
Meğer ne zormuş üşürken ağlamak…

Teybim açık
Gavur şarkıları çalıyor
Senli notalarla
Geceye saplandım ben…

beklemek yalnızca… beklemek sadece…

e.
2010 bahar

Hiç yorum yok: