31 Ağustos 2009 Pazartesi

Sızmak üzere yığıldım koltuğa…
Gözlerim kapanmakla kapanmamak arası,
Başım mengene pençesinde,
Gözlerim yanıyor,
Yaşlar bitmek üzere…
Teybimde bir şarkı çalıyor,
Kasetin tamamı bu şarkı ile dolu,
Bıkmadan usanmadan dinliyorum.
Sözleri mi, müziği mi, yoksa tınısı mı beni çeken,
Bilmiyorum.
Sadece dinliyorum saatlerdir.
Tek başına içmenin dayanılmaz hüznüyle yığıldım bu gece.
Takatim yok.
Gönlüm nefes nefese,
Yüzüm de yok.
Zira mübarek dedikleri günlerdeyiz.
Tanrıya göz kırptım bu öğlen,
Dedim ki; yahu affet bir günlüğüne beni,
Zayıflık değildir içmek istemem,
İçimden geldi sadece,
Sevişmek istedim alkolle, geçmişimle,
Hatta tamamen karanlığa bürünmüş geleceğimle.
Sanki cevap aldım,
Ya da bana öyle geldi.
İçtim işte.
Kime ne…
İtiraf yok,
Bende saklı.
Kendime içtim bu gece.
Tanrıya şükran,
Kendime sükûn…

e.
2009 yaz

Hiç yorum yok: