24 Nisan 2010 Cumartesi

Bekliyorum sahilime vuracağın günü
Dalgalarınla beni boydan boya yıkamanı
Toza batmış ruhumu beyazınla temizlemeni…
Bekliyorum mavindeki özgürlüğü sunacağın günü
İçimde her geçen gün ağırlaşan çakılların hüznünü
Yüreğimde cirit atan boşluğu dindirmeni…

Hani vuracaksın ya sahilime
Gönlümün kıyısına
Gör kıyıya mıhlanmış kayıkları
Duy martıların çığlıklarını
Ve bir şarkı söyle
İçinde özlem olmasın ama
Kavuşmakla ilgili dökülsün notalar
Sonbahar gibi dökmesin yapraklarını sözler
Gırnata hüzne boğmasın
Keman ağlatmasın
Ve sen
Tüm masumiyetinle
Sevdanla
Bekler ol beni en yakın parkın bir bankında…

Tüm utançlar takılsa da eteğine
İhanet bile olsa köpüğünde
Gel ege denizim
Serin kadınım
Gel
İster yosunlu ister yosunsuz
Gel
Bekliyorum…

çakıllardan çetele tuttum sahil boyunca…

e.
2010 bahar

Hiç yorum yok: