8 Nisan 2010 Perşembe

Karşılık beklemedim senden
Ne dokunmanı, ne de sevda sözleri söylemeni
“Seni seviyorum” demeni bile beklemedim
Sadece hissettir istedim
Ama bir bakışla, ama bir mektupla…
Meselâ öyle bir bak ki
Yolumu şaşırayım, kendimden geçeyim
Meselâ öyle bir nefes al ki
Benim için ömre bedel olsun o nefesin
Bazen ara
Hatırımı sor istedim
Hani canlı bir sesin var ya
Labirent sözcüklerin
ve içindeki mahcup bir iki cümlen
Onu duymak da kâfi
Ben hayal ederim seni nasıl olsa
Tenini, kokunu, ellerini…
Bazen yaz istedim
Bir mektup
Hani hızlı yazdığın için
bozuk cümlelerle dolu satırların
ve o cümlelerinde saklı
bir iki sevda kırıntısı olanından
Bu mektubunu da okumak kâfi
Ben anlarım kalbine kök salmış sevdayı
Ete, kemiğe büründürürüm sevdanı hayalimde…
İşte böyle gülüm
Senden beklemedim bir karşılık
Hissettir istedim
Kâh bir bakışla, kâh bir mektupla
Kâfi…

küçük umutlar çıkmazı…

e.
2010 bahar

Hiç yorum yok: